الاثنين، 9 ديسمبر 2013

يااااااه اخيرا .. الواحد كان قلقان جدا الحمد لله اثيوبيا وافقت اننا نمول بناء سد النهضة للى هيعطشنا

يااااااه اخيرا .. الواحد كان قلقان جدا

الحمد لله اثيوبيا وافقت اننا نمول بناء سد النهضة

سد النهضة اللى هينشف البلد .. سد النهضة اللى هيعطشنا .. سد النهضة اللى كان هيخلينا نعبى المياه فى جراكن



يااااااه اخيرا .. الواحد كان قلقان جدا

الحمد لله اثيوبيا وافقت اننا نمول بناء سد النهضة

سد النهضة اللى هينشف البلد .. سد النهضة اللى هيعطشنا .. سد النهضة اللى كان هيخلينا نعبى المياه فى جراكن



#ابوبتول

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق