الاثنين، 9 ديسمبر 2013

وزير الداخليه : الاخوان يستغلون الطلاب (المغيبين فكريا) ابو 50% بيقول علي طلاب طب وهندسه مغيبين فكريا !!!

وزير الداخليه : الاخوان يستغلون الطلاب (المغيبين فكريا)
ابو 50% بيقول علي طلاب طب وهندسه مغيبين فكريا !!!

معلش ما هو هو نفس الشخص اللي قال علينا وعلي اسياده في رابعه (مخطوفيين ذهنيا)

النمر

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق