الغيرة اعمت قلبك يا برهامى وحقدك وصلك انك تربط الشيخ حازم وسيد قطب بالتكفيريين !!!
سواد قلبك طلع على وشك يا برهامى بص فى المراية كويس
مبقاش غير عديم النخوه اللى يتكلم عن الشيخ حازم
سواد قلبك طلع على وشك يا برهامى بص فى المراية كويس
مبقاش غير عديم النخوه اللى يتكلم عن الشيخ حازم
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق