بالفيديو.. ناشطة سياسية: أخيراً عرفت إن العسكر هما الطرف التالت
الناشطة السياسية غادة نجيب
17/11/2014
علقت
الناشطة السياسية غادة نجيب، على الفيديو المنتشر لوالدة مجند يدعى تامر،
قالت فيه "أبني عمل البدع وموت ناس وحرقهم، قائلة: "لأول مرة نتأكد من هو
الطرف الثالث".
وأشارت غادة -في تدوينة على حسابها عبر موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"- إلى أن: "فيديو والدة المجند تامر اللى مات في سينا مؤلم جدا، الست البسيطة بتقول : ابنى بطل ، ابنى عمل البدع ، وموت في الإخوان ، وبقى يلبس ترينج وينزل يولع فيهم".
وأضافت: "لأول مرة كلنا نتأكد مين هو الطرف التالت اللى كان بيلبس مدنى وينزل يقتل ويحرق ويتسبب في كل العنف اللى حصل على مدار 4 سنين، الكارثة بقى أن رد المذيعة عليها كان عشان بيحب مصر شوفتوا الموازين اتقلبت إزاى".
واختتمت تدوينتها قائلة: "اللى بيقتل ويحرق بيعمل كده عشان بيحب مصر، واللى ينزل يتظاهر وسلاحه صوته ويافطة في أيده بيقولوا عليه إرهابى".
وأشارت غادة -في تدوينة على حسابها عبر موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"- إلى أن: "فيديو والدة المجند تامر اللى مات في سينا مؤلم جدا، الست البسيطة بتقول : ابنى بطل ، ابنى عمل البدع ، وموت في الإخوان ، وبقى يلبس ترينج وينزل يولع فيهم".
وأضافت: "لأول مرة كلنا نتأكد مين هو الطرف التالت اللى كان بيلبس مدنى وينزل يقتل ويحرق ويتسبب في كل العنف اللى حصل على مدار 4 سنين، الكارثة بقى أن رد المذيعة عليها كان عشان بيحب مصر شوفتوا الموازين اتقلبت إزاى".
واختتمت تدوينتها قائلة: "اللى بيقتل ويحرق بيعمل كده عشان بيحب مصر، واللى ينزل يتظاهر وسلاحه صوته ويافطة في أيده بيقولوا عليه إرهابى".
شاهد الفيديو:
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق